Instagram ako jedna z najpoužívanejších sociálnych sietí prišla s ďalšími atraktívnymi novinkami, ktoré by mali zlepšiť a zjednodušiť jej používanie. Pre zlepšenie prináša spoločnosť Meta aj používanie Instagramu bez reklám.
Najpopulárnejšia sociálna sieť medzi mladými používateľmi prináša viacero noviniek, ktoré ocenia najmä tvorcovia obsahu. Nové funkcie slúžia pre zefektívnenie komunikácie so sledovateľmi, ale aj pre prehľadnosť a estetickosť.
Ak ste aktívnymi používateľmi sociálnej siete Instagram, určite ste si už všimli, že v komentárovej sekcii môžete využívať aj komentovanie pomocou gifu. K tejto funkcii sa po novom pridáva aj tvorba ankety priamo v komentároch. Ankety sa donedávna vyskytovali iba v tzv. príbehoch a stali sa veľmi populárnou funkciou. V príbehoch sa však takáto funkcia udrží iba 24 hodín, naopak v komentároch pod príspevkom alebo reelskom to bude až dokým vlastník účtu nevymaže daný príspevok. Takéto komentárové ankety tak sprehľadnia hlasovanie pod príspevkom, poskytnú ešte jednoduchšiu spätnú väzbu, ale aj zvýšia dosahy.
Ďalšou novinkou je vylepšenie zdieľania príbehov, ktoré prináša dve možnosti zdieľania. Po tom, ako vás niekto označí v príbehu a vy kliknete na pridať do vášho príbehu, tak máte už iba dve možnosti: pridať príbeh podľa predvoleného náhľadu (príbeh sa zobrazí v strede zmenšený) alebo kliknúť na príbeh a zobraziť ho na celú plochu, čím pôsobí estetickejšie a pre používateľov sa stáva čoraz viac atraktívnejším.
Novinkou je aj spoplatnenie služby bez reklám na Instagrame a Facebooku, ktoré zastrešuje spoločnosť Meta. Spoplatnenie sa bude zatiaľ týkať iba používateľov v Európskej únii a umožní im využívať aplikáciu bez reklám. Pre desktop (pre počítač) bude Instagram a Facebook bez reklám stáť 10 eur na mesiac a cez mobilnú aplikáciu si za službu zaplatíte 13 eur.
Podeľte sa s našou redakciou UnipoPress, či zvažujete kúpu služby bez reklám, alebo či ste tak už urobili.
Autorka: Klaudia Korlová
Komentovať